Dla średniozaawansowanych (B1.B2)

Kursy języka chińskiego dla średnio-zaawansowanych B1/B2

Poziomy nauczania

Program języka chińskiego dla średnio-zaawansowanych obejmuje 2 poziomy, które równe są 4 semestrom:

  • Średnio-zaawansowany poziom podstawowy B1 (B1-1, B1-2, B1-3)
  • Średnio-zaawansowany poziom średni B2 (B2-1, B2-1, B2-3)

Kursy zimowe dla średnio-zaawansowanych B1.B2 - plan zajęcia (Kliknij tu)

Poziom średnio-zaawansowany B1-1

  • Ten kurs zaprojektowany jest dla uczniów, którzy mają już za sobą naukę na kursie A2-3 w naszym Instytucie lub osiągnęli ten poziom w innej szkole bądź po pobycie w Chinach.
  • Po ukończeniu tego kursu student opanuje około 800 znaków chińskich, ponad 1200 słów oraz 250 wzorów tworzenia zdań.
  • Kurs ten składa się z 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna równa jest 45 minutom), cały kurs zajmuje około 3 miesięcy.
  • Podręcznik wykorzystany do nauki na tym kursie to “New Practical Chinese Reader 3” (lekcje 27-30). Na kursie zostaną również rozdane dodatkowe materiały opracowane przez Instytut Języka Chińskiego w Warszawie.
  • Język nauczania podczas lekcji: Chiński, Angielski oraz Polski. Na tym kursie nauczyciele mówią w języku chińskim ponad 80% czasu, używają języka angielskiego bądź polskiego tylko do wytłumaczenia skomplikowanego słownictwa bądź gramatyki lub gdy student ma problemy w zrozumieniu.

Poziom średnio-zaawansowany B1-2

  • Ten kurs zaprojektowany jest dla uczniów, którzy mają już za sobą naukę na kursie B1-1 w naszym Instytucie lub osiągnęli ten poziom w innej szkole bądź po pobycie w Chinach
  • Po ukończeniu tego kursu student opanuje około 900 znaków chińskich, ponad 1700 słów oraz 300 wzorów tworzenia zdań.
  • Kurs ten składa się z 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna równa jest 45 minutom), cały kurs zajmuje około 3 miesięcy
  • Podręcznik wykorzystany do nauki na tym kursie to “New Practical Chinese Reader 3” (lekcje 31-34). Na kursie zostaną również rozdane dodatkowe materiały opracowane przez Instytut Języka Chińskiego w Warszawie
  • Język nauczania podczas lekcji: Chiński, Angielski oraz Polski. Na tym kursie nauczyciele mówią w języku chińskim ponad 80% czasu, używają języka angielskiego bądź polskiego tylko do wytłumaczenia skomplikowanego słownictwa bądź gramatyki lub gdy student ma problemy w zrozumieniu

 

Poziom średnio-zaawansowany B1-3

  • Ten kurs zaprojektowany jest dla uczniów, którzy mają już za sobą naukę na kursie B1-2 w naszym Instytucie lub osiągnęli ten poziom w innej szkole bądź po pobycie w Chinach
  • Po ukończeniu tego kursu student opanuje około 900 znaków chińskich, ponad 1700 słów oraz 300 wzorów tworzenia zdań.
  • Kurs ten składa się z 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna równa jest 45 minutom), cały kurs zajmuje około 3 miesięcy
  • Podręcznik wykorzystany do nauki na tym kursie to “New Practical Chinese Reader 3” (lekcje 35-38). Na kursie zostaną również rozdane dodatkowe materiały opracowane przez Instytut Języka Chińskiego w Warszawie
  • Język nauczania podczas lekcji: Chiński, Angielski oraz Polski. Na tym kursie nauczyciele mówią w języku chińskim ponad 80% czasu, używają języka angielskiego bądź polskiego tylko do wytłumaczenia skomplikowanego słownictwa bądź gramatyki lub gdy student ma problemy w zrozumieniu

Co osiągnie uczestnik zajęć po ukończeniu całego kursu na poziomie B1?

 

  • Uczestnik będzie rozumiał główną oś rozmowy dotyczącą znanych mu tematów często napotykanych w życiu codziennym, na przykład w pracy, szkole, podczas spotkań ze znajomymi.
  • Student będzie w stanie poradzić sobie w większości sytuacji, które mają miejsce podczas podróżowania w Chinach.
  • Będzie umiał tworzyć proste teksty na tematy mu bliskie bądź często omawiane w życiu codziennym.
  • Będzie mógł opisać swoje doświadczenia czy wydarzenia, w których brał udział, plany oraz ambicje; będzie w stanie również podać ich przyczyny oraz wyjaśnić swoją opinię oraz zamierzenia.

Poziom średnio-zaawansowany B2-1

  • Ten kurs zaprojektowany jest dla uczniów, którzy mają już za sobą naukę na kursie B1-2 w naszym Instytucie lub osiągnęli ten poziom w innej szkole bądź po pobycie w Chinach.
  • Po ukończeniu tego kursu student opanuje około 1000 znaków chińskich, ponad 2100 słów oraz 300 wzorów tworzenia zdań.
  • Kurs ten składa się z 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna równa jest 45 minutom), cały kurs zajmuje około 3 miesięcy.
  • Podręcznik wykorzystany do nauki na tym kursie to “New Practical Chinese Reader 4” (lekcje 39-44). Na kursie zostaną również rozdane dodatkowe materiały opracowane przez Instytut Języka Chińskiego w Warszawie.
  • Język nauczania podczas lekcji: Chiński, Angielski oraz Polski. Na tym kursie nauczyciele mówią w języku chińskim ponad 80% czasu, używają języka angielskiego bądź polskiego tylko do wytłumaczenia skomplikowanego słownictwa bądź gramatyki lub gdy student ma problemy w zrozumieniu.

Poziom średnio-zaawansowany B2-2

  • Ten kurs zaprojektowany jest dla uczniów, którzy mają już za sobą naukę na kursie B2-1 w naszym Instytucie lub osiągnęli ten poziom w innej szkole bądź po pobycie w Chinach.
  • Po ukończeniu tego kursu student opanuje około 1200 znaków chińskich, ponad 2500 słów oraz 400 wzorów tworzenia zdań.
  • Kurs ten składa się z 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna równa jest 45 minutom), cały kurs zajmuje około 3 miesięcy.
  • Podręcznik wykorzystany do nauki na tym kursie to “New Practical Chinese Reader 4” (lekcje 45-50). Na kursie zostaną również rozdane dodatkowe materiały opracowane przez Instytut Języka Chińskiego w Warszawie.
  • Język nauczania podczas lekcji: Chiński, Angielski oraz Polski. Na tym kursie nauczyciele mówią w języku chińskim ponad 80% czasu, używają języka angielskiego bądź polskiego tylko do wytłumaczenia skomplikowanego słownictwa bądź gramatyki lub gdy student ma problemy w zrozumieniu.

Co osiągnie uczestnik zajęć po ukończeniu całego kursu na poziomie B2?

  • Uczestnik będzie rozumiał główną oś rozmowy dotyczącą zarówno konkretnych jak i abstrakcyjnych tematów, również dotyczących dyskusji na temat detali technicznych w jego obszarze specjalizacji (na przykład będzie umiał rozmawiać o problemach środowiska naturalnego na świecie).
  • Student będzie w stanie wchodzić spontanicznie w interakcje z osobami dla których język chiński jest językiem ojczystym utrzymując przy tym płynność mowy i bez pomocy osób trzecich.
  • Będzie umiał tworzyć jasne i przejrzyste teksy na wiele tematów bądź wyjaśnić swój pogląd dotyczący różnych spraw podając argumenty „za” i „przeciw”.
  • Będzie mógł opisać swoje doświadczenia czy wydarzenia, w których brał udział, plany oraz ambicje; będzie w stanie również podać przyczyny oraz wyjaśnić swoją opinię oraz zamierzenia.


 

 

 

 

 

 

TA WITRYNA UŻYWA COOKIE! Dowiedz się więcej o mechanizmie cookie oraz poznaj sposób zmiany jego zachowania w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij